söndag 7 september 2008

Rättsröta eller otur?

I dagens http://www.unt.se/ kan man under DEBATT finna ett ämne som vandrat genom rättsalarna under många år.

Hela min skrivning har ramlat bort. Men läs och begrunda.

Rätt som det är så har man inte röta.

Igår kväll hade jag skrivit ett inlägg i frågan da Costa och de två läkarna.

Vid genomläsning av Debattsidan för i går UNT så framgår det att flera personer behöver förklara sitt handlande. Det gäller om någon varit jävig ,pdet gäller åtryckningar och förvånande beslut.

Tänk det känner jag igen sedan IB frågan och dessutom kommer jag aldrig att glömma
vad att ana ugglor i mossen vill säga. Två ,uvar Fäldin och Palme stod upp och talade om
hur oskyldiga de var till allting. Då anade jag ugglorna och såg uvarna.

Jag är glad att jag lever i Sverige men inser att mycket sopas under mattan med statlig inblandning och med stöd av samtliga inblandade partier..

Frågan är väl om da Costa affären någonsin kommer att redovisas.

Inga kommentarer: